Subject: Haljala, Tallinna mnt 42 ja Kulli kinnistute detailplaneering
From: "Aivar Klaasen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 15:31:20 +0200

Tere.

Saadan Teile detailplaneeringu eskiislahenduse üle vaatamiseks.

Palun avaldage oma seisukoht või väljastage tingimused liikluskorralduse
osas

planeeringuala kinnistute jaoks.

Lugupidamisega

Aivar Klaasen

A.V.R.Projekt OÜ

juhatuse liige

56 468 050

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.